Мовна тема №4 Повторення вивченого за 2 клас

Перевірка знань з мови  « Голосні звуки»


1.     Познач, яке слово відповідає схемі:   -  
1б.
        А   сом
        Б    сім
        В    ніс

2.     У якому рядку слова записані в алфавітному порядку
1б.
А  буряк,  огірок,  морква

Б  буряк,  морква,  огірок

Г  морква,  огірок,  буряк

3.     Постав наголос у словах:
2б.
Виразно,   читання.

4.     Оберіть рядок, у якому наголос поставлено правильно:
1б.            /                     /            /
А   абрикос, неділя, календар
                   /      /            /
Б    абрикос, неділя, календар
                  /          /                  /
В   абрикос, неділя, календар

5.     Підкресли у слові  наголошений склад
1б.
       Молоко

6.     Поділи слова для переносу
3б.
        Олівець - _____________________,
        чайка - ______________________,
        мальви - _______________________.

7.     Підкресли букви, що позначають голосні звуки
2б.
     Лялька,   відро.

8.     Зміни слово так, щоб ненаголошений  е, и став наголошеним.
2б.
          Зразок. Верба – верби.
           Село – __________________,
           Крило – _________________.

9. З’єднай слова лівого стовпчика з перевірними словами правого стовпчика.
3б.
          Стебло          лист
          Ребро            стебла
          Листи            ребра

10.Встав пропущені букви  е чи и.
3б.
В..сло,  пл..че,  п..ро.

11. Вибери слово, яке є перевірним до слова  рибалка.
1б.
     А   рибалити
     Б   риба
     В   рибалки

12.  З поданих слів склади і запиши речення.
2б.

       Нам,  смачні,  щедра,  принесла,  дарунки,  осінь.

Перевірка знань з мови « Приголосні звуки»

1.    Підкресли букви, що позначають приголосні звуки.
1б.
   Родина, майонез.

2.    Встав    дз,   або   дж
2б.
              Си__у,   ___еркало.

3.    Зроби звуко-буквений аналіз слова
2б.
Каміння  _________________________________________________________
__________________________________________________________

4.    Підкресли букви, що позначають дзвінкі приголосні  звуки – однією лінією, глухі – двома.
2б.           
           Шубка.

5.    Підбери перевірні слова
2б.
      Ягідка – ____________________,

      Стежка – _____________________.

     6.    Розташуй слова в алфавітному порядку:
4б.
(А) яблуко;   (Б) груша;    (В) абрикос;   (Г) вишня.

1

2

3

4





7.    Постав,  де потрібно, апостроф.
3б.
           П_ять,  бур_як,  здоров_я.

8.    Підкресли букви, що позначають тверді  приголосні  звуки – однією лінією,  м’які – двома.
2б. 
           Лялька,  зірка.

9.    Утвори нові слова за зразком:      читати – читання.
2б.
Навчати – ____________________,
Додавати – _______________________.

10.  Виправ помилки
3б.
        Коріня,  імя, звінкий.


Перевірка знань з мови « Слово»


1.    Слова, які відповідають на питання  який?  яка? яке?  виражають…
1б.           А  назви предметів
           Б  ознаки предметів
           В  дії предметів

2.    Вкажи  слово, яке  відповідає  на  питання   що?
    1б.         А  дятел       
          Б   дощ           
          В   учень

         3.     Вкажи  слово, яке відповідає  на питання  хто?
     1б.      А   заєць                
        Б   весна          
        В   дорога

        4.     Визнач слово,  близьке  за значенням до слова  веселощі
    1б.      А   печаль          
               Б    сум         
        В   розвага

5.    Обери слово, яке називає дію предмета
     1б.      А   малюнок
                Б   малювати
                В   намальований

     6. Вкажи слово, протилежне за значенням до слова  добро.
1б.       А   зло           
            Б   забава       
            В   журба

         7.    Заміни групу слів одним загальним словом і запиши.
1б.
   Сорока, ластівка, орел – це ________________.

        8.    Заміни  виділені слова назвами ознак і запиши утворені
словосполучення.
     2 б.
Одяг  для   свята - ____________________________________________.

Ваза  з  фарфору- ____________________________________________.

9.     Добери слова, протилежні за значенням.
2б.
         Товстий -______________________.

          Молодий - _____________________.

10.                         Добери слово ознаку до слова  мова.
     1б.     А    рідна          
               Б    фруктова            
               В    тверда

11.                       Обери речення, в якому підкреслене слово позначає навчальні дії.
     1б.    А   Петрик  розв’язав задачу.
            Б   Радіють веселі снігурі.
                    В   Зацвіли у лісі підсніжники.

          12.      Зміни  словосполучення за зразком.
   2б.      Зразок.  Яскрава  квітка – яскраві  квітки.

      Зелена  ялинка  – _______________________________________.

      Зимовий  день  – ______________________________________.

13.        Познач речення, у якому є прийменники.  Підкресли їх.
     3б.  
             А  Омелюхи люблять ягоди горобини.
        Б   До школи прийшли хлопчики та дівчатка.
        В   Птахи зустрічають весну веселим щебетанням.

14.         З поданих слів вибери спільнокореневі. Визнач корінь у них.
2б.    Зайве слово підкресли.

Мило,  мильниця,  милитися,  милий,  мильний.

         15.       Прочитай текст. Встав слова, які називають ознаки предметів.
     3б.
                   Діти  раділи  _______________ дощику.  Петрик  показав  сестричці______________________  райдугу.  Вона  наче  посміхалася __________________ сонечку .  

Перевірка знань з мови « Речення. Текст»


1.    Речення – це …
     1б.           А  група слів, які  зв’язані між собою за змістом
           Б  набір букв і складів
           В  група слів, які не зв’язані між собою за змістом

2.    Вкажи  правильну відповідь:
    1б.      
Речення, в якому про щось розповідається або повідомляється,
називається:
                 А  спонукальним     
          Б   питальним
          В   розповідним

          3.     Обери питальне речення
     1б.    
               А   По дорогах мчать машини.             
        Б   Вивчайте українську мову!
        В   Яке місто є столицею України?

        4.     Склади речення з поданих слів:
   2б.     
              тільки,  летять,  до добрих,  Лелеки,  людей

_______________________________________________________________________

5.    Прочитай. Постав розділові знаки в кінці речень.
     3б.    
                 Хто живе у лісі
                Софійка розв’язала задачу
                Як від рідної мови сонячно

        6.    Перебудуй розповідне речення у спонукальне. Встав слова ввічливості
  2б.      
               Оленка принесла книжку.
_____________________________________________________________

        7.    З яких частин складається текст:
    1б.        
                  А  зі слів, складів    
          Б   зачину, речень, складів
          В   зачину, основної частини, кінцівки


        8.    Познач правильні форми звертання.
1б.
               А    тато        
               Б    тату
               В    тата

9.    Визнач тип тексту.
1б. 
                   У лісі ми бачили білочку. У неї коричнева шубка. Хвостик довгий і пухнастий. На вушках чорні китички. Очки, немов чорні намистинки.
           
               А    текст-розповідь         
               Б    текст-міркування
               В    текст-опис

       10.                       Пронумеруй речення так, щоб вийшов текст.
     4 б.
                   Зайшла в автобус бабуся.
              Бабуся подякувала хлопчикові й сіла.
        □ Іванко схопився з місця.
              Їхав Іванко з мамою автобусом.
             
11.           Прочитай і спиши. Правильно познач початок і кінець кожного
речення.
     3б.
         посадив  дід  ріпку  виросла  вона  велика  кличе  дід  бабу  Марушку

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________


Немає коментарів:

Дописати коментар