Перевірка знань з мови « Голосні звуки»
1.
Познач, яке слово відповідає схемі: - o -
1б.
А сом
Б сім
В ніс
2.
У якому рядку слова записані в алфавітному порядку
1б.
А буряк, огірок,
морква
Б буряк, морква,
огірок
Г морква, огірок,
буряк
3.
Постав наголос у словах:
2б.
Виразно, читання.
4.
Оберіть рядок, у якому наголос поставлено правильно:
1б. / / /
А абрикос, неділя, календар
/ / /
Б абрикос, неділя, календар
/ / /
В абрикос, неділя, календар
5.
Підкресли у слові
наголошений склад
1б.
Молоко
6.
Поділи слова для переносу
3б.
Олівець - _____________________,
чайка - ______________________,
мальви - _______________________.
7.
Підкресли букви, що позначають голосні звуки
2б.
Лялька, відро.
8.
Зміни слово так, щоб ненаголошений е, и став
наголошеним.
2б.
Зразок. Верба – верби.
Село – __________________,
Крило – _________________.
9. З’єднай
слова лівого стовпчика з перевірними словами правого стовпчика.
3б.
Стебло лист
Ребро стебла
Листи ребра
10.Встав пропущені букви
е чи и.
3б.
В..сло, пл..че, п..ро.
11. Вибери слово, яке є перевірним до слова рибалка.
1б.
А рибалити
Б риба
В рибалки
12. З поданих слів
склади і запиши речення.
2б.
Нам,
смачні, щедра, принесла,
дарунки, осінь.
Перевірка знань з мови « Приголосні звуки»
1.
Підкресли букви, що позначають приголосні звуки.
1б.
Родина, майонез.
2.
Встав дз, або дж
2б.
Си__у, ___еркало.
3.
Зроби звуко-буквений аналіз слова
2б.
Каміння _________________________________________________________
__________________________________________________________
4.
Підкресли букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки – однією лінією, глухі – двома.
2б.
Шубка.
5.
Підбери перевірні слова
2б.
Ягідка – ____________________,
Стежка – _____________________.
6. Розташуй
слова в алфавітному порядку:
4б.
(А) яблуко; (Б) груша; (В) абрикос; (Г)
вишня.
1
|
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
7.
Постав, де
потрібно, апостроф.
3б.
П_ять,
бур_як, здоров_я.
8.
Підкресли букви, що позначають тверді приголосні
звуки – однією лінією, м’які – двома.
2б.
Лялька, зірка.
9.
Утвори нові слова за зразком:
читати – читання.
2б.
Навчати – ____________________,
Додавати – _______________________.
10. Виправ помилки
3б.
Коріня,
імя, звінкий.
Перевірка знань з мови « Слово»
1.
Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? виражають…
1б. А назви предметів
Б ознаки предметів
В дії предметів
2.
Вкажи слово, яке відповідає на питання
що?
1б. А
дятел
Б дощ
В учень
3. Вкажи
слово, яке відповідає на
питання хто?
1б.
А заєць
Б весна
В
дорога
4. Визнач слово,
близьке за значенням до слова веселощі
1б. А
печаль
Б
сум
В розвага
5.
Обери слово, яке називає дію предмета
1б. А малюнок
Б малювати
В намальований
6. Вкажи слово, протилежне за значенням до слова добро.
1б. А
зло
Б забава
В журба
7. Заміни
групу слів одним загальним словом і запиши.
1б.
Сорока, ластівка, орел – це
________________.
8. Заміни виділені слова назвами ознак і запиши
утворені
словосполучення.
2 б.
Одяг для свята
- ____________________________________________.
Ваза з фарфору-
____________________________________________.
9. Добери слова, протилежні за значенням.
2б.
Товстий
-______________________.
Молодий -
_____________________.
10.
Добери
слово ознаку до слова мова.
1б.
А рідна
Б фруктова
В тверда
11.
Обери речення, в якому підкреслене слово позначає
навчальні дії.
1б. А Петрик розв’язав задачу.
Б
Радіють веселі снігурі.
В Зацвіли
у лісі підсніжники.
12. Зміни словосполучення за зразком.
2б. Зразок. Яскрава
квітка – яскраві квітки.
Зелена
ялинка –
_______________________________________.
Зимовий
день –
______________________________________.
13. Познач речення, у
якому є прийменники. Підкресли їх.
3б.
А Омелюхи люблять ягоди
горобини.
Б
До школи прийшли
хлопчики та дівчатка.
В
Птахи зустрічають
весну веселим щебетанням.
14. З поданих слів
вибери спільнокореневі. Визнач корінь у них.
2б. Зайве слово підкресли.
Мило, мильниця, милитися,
милий, мильний.
15. Прочитай
текст. Встав слова, які називають ознаки предметів.
3б.
Діти раділи
_______________ дощику.
Петрик показав сестричці______________________
райдугу. Вона наче
посміхалася __________________ сонечку .
Перевірка знань з мови « Речення. Текст»
1.
Речення – це …
1б. А група слів, які зв’язані між собою за змістом
Б набір букв і складів
В група слів, які не
зв’язані
між собою за змістом
2.
Вкажи правильну відповідь:
1б.
Речення, в якому про
щось розповідається або повідомляється,
називається:
А спонукальним
Б питальним
В розповідним
3. Обери питальне речення
1б.
А По дорогах мчать
машини.
Б Вивчайте українську мову!
В
Яке місто є столицею України?
4. Склади речення з
поданих слів:
2б.
тільки, летять,
до добрих, Лелеки, людей
_______________________________________________________________________
5.
Прочитай. Постав розділові знаки в кінці речень.
3б.
Хто живе у лісі
Софійка розв’язала
задачу
Як від рідної мови сонячно
6. Перебудуй
розповідне речення у спонукальне. Встав слова ввічливості
2б.
Оленка принесла книжку.
_____________________________________________________________
7. З
яких частин складається текст:
1б.
А зі слів,
складів
Б зачину, речень, складів
В зачину,
основної частини, кінцівки
8. Познач
правильні форми звертання.
1б.
А тато
Б тату
В тата
9. Визнач
тип тексту.
1б.
У лісі ми
бачили білочку. У неї коричнева шубка. Хвостик довгий і пухнастий. На вушках
чорні китички. Очки, немов чорні намистинки.
А текст-розповідь
Б текст-міркування
В текст-опис
10.
Пронумеруй речення так, щоб вийшов текст.
4 б.
□ Зайшла в автобус
бабуся.
□ Бабуся подякувала
хлопчикові й сіла.
□ Іванко схопився з місця.
□ Їхав
Іванко з мамою автобусом.
11.
Прочитай і спиши.
Правильно познач початок і кінець кожного
речення.
3б.
посадив дід ріпку
виросла вона велика
кличе дід бабу
Марушку
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар