Мовна тема 1




Мовна тема „Слово
І варіант

1.     Спиши. Підкресли слова, назви предметів (_____).
Весна, весняний, дерево, деревяний, деревяніти, риба, рибалка, рибячий, рибалити.
2. Визнач корінь у спільнокореневих словах в скоромовці.
У ставку гуськом стоять
Гусенята й гуска.
Гусенята плюскотять,
Гусак носом плюска.
3.     Добери спільнокореневі слова, познач в них корінь.
Сад –
Ліс –
4.     Доберіть і запишіть слова з протилежним значенням.
День –
Сміятися –
Високий –
5.     Добери і запиши 3 слова, близькі за значенням до слова
          Говорити - 

ІІ варіант

1.     Спиши. Підкресли слова, назви дій предметів (====).
Синій, синька, синіти, теплий, тепло, тепліти, холод, холодильник, холодити.
3. Визнач корінь у спільнокореневих словах в скоромовці.
У ставку гуськом стоять
Гусенята й гуска.
Гусенята плюскотять,
Гусак носом плюска.
2.     Добери спільнокореневі слова, познач в них корінь.
Тато –
День –
4. Доберіть і запишіть слова з протилежним значенням.
Ходити –
Малий –
Добро –
5.     Добери і запиши 3 слова, близькі за значенням до слова
          Веселий -  


Мовна тема «Іменник. Прикметник.»
 І варіант
1. Доповни речення
 Слова, які називають предмети і відповідають на питання   хто? що?   називаються….
   а) прикметниками;   б) іменниками;    в) дієсловами.
2. Вибери рядок слів, які називають ознаки предметів.
а) писав, каже, смакувала;
б) будинок, мяч, калюжа;
в) медовий, сонячна, ласкаві.
3.Імена , по батькові та прізвища людей пишуться з …
а) малоїбукви;  б) великоїбукви;  в) друкованоїбукви.
4. До поданих прикметників добери слова із протилежним значенням.
З р а з о к : гарний – поганий.
Теплий ― ________________________________.
Солодкий ― __________________________________.
Добрий ― ________________________________.
 
5. Спиши текст, добираючи з дужок необхідну букву.
    (Ю, ю)ркота (Є,є)вгенлюблять тварин. У  хлопчиків  є (П,п)ес  (П,п)амір  та  (П,п)апуга (К,к)еша. А недавно (А,а)ндрій  подарував братам (Ч,ч)черепаху (Ч,ч)апу.

 ІІ варіант
1. Продовжити  речення
  Прикметники – це слова, які виражають ознаки предметів, і відповідають на питання …
 а) хто? що?    б) який? яке? яка?   в) що робить? що зробить?
2. Вибери рядок слів, які називають  предмети.
а) зібрав, каже, смакувала;
б) хлопчик, мяч, калюжа;
в) медовий, сонячна, ласкаві.
3.Назви міст ,сіл , вулиць , річокпишуться з …
а) великоїбукви;   б) малоїбукви;   в)друкованоїбукви.
4. До поданих прикметників добери слова із протилежним значенням.
З р а з о к : гарний – поганий.
Холодний ― ________________________________.
Високий― __________________________________.
Радісний ― ________________________________.
5. Спиши текст, добираючи з дужок необхідну букву.
      (У,у)країна – наш рідний (К,к)рай. Найбільша (Р,р)ічка (Д,д)ніпро впадає у (Ч,ч)орне (М,м)оре.   На берегах (Д,д)ніпра розкинулось місто (К,к)иїв.

Немає коментарів:

Дописати коментар