Мовна тема „Слово”
І варіант
1. Спиши.
Підкресли слова, назви предметів (_____).
Весна, весняний, дерево, дерев’яний, дерев’яніти, риба, рибалка, риб’ячий, рибалити.
2. Визнач корінь у спільнокореневих
словах в скоромовці.
У ставку гуськом стоять
Гусенята й гуска.
Гусенята плюскотять,
Гусак носом плюска.
3. Добери
спільнокореневі слова, познач в них корінь.
Сад
–
Ліс
–
4. Доберіть і
запишіть слова з протилежним значенням.
День –
Сміятися –
Високий –
5. Добери і
запиши 3 слова, близькі за значенням до слова
Говорити -
ІІ варіант
1. Спиши.
Підкресли слова, назви дій предметів (====).
Синій, синька, синіти, теплий, тепло, тепліти, холод,
холодильник, холодити.
3. Визнач корінь у спільнокореневих
словах в скоромовці.
У ставку гуськом стоять
Гусенята й гуска.
Гусенята плюскотять,
Гусак носом плюска.
2. Добери
спільнокореневі слова, познач в них корінь.
Тато
–
День
–
4. Доберіть і запишіть слова з
протилежним значенням.
Ходити –
Малий –
Добро –
5. Добери і
запиши 3 слова, близькі за значенням до слова
Веселий -
Мовна тема «Іменник. Прикметник.»
І варіант
1. Доповни речення
1. Доповни речення
Слова, які називають
предмети і відповідають на питання хто? що? називаються….
а) прикметниками; б) іменниками; в) дієсловами.
2. Вибери рядок слів, які називають ознаки
предметів.
а)
писав, каже, смакувала;
б)
будинок, м’яч,
калюжа;
в)
медовий, сонячна, ласкаві.
3.Імена
, по батькові та прізвища людей пишуться з …
а) малоїбукви;
б) великоїбукви; в)
друкованоїбукви.
4. До поданих прикметників
добери слова із протилежним значенням.
З р а з о к : гарний –
поганий.
Теплий ― ________________________________.
Солодкий ― __________________________________.
Добрий ― ________________________________.
Теплий ― ________________________________.
Солодкий ― __________________________________.
Добрий ― ________________________________.
5. Спиши текст, добираючи з дужок необхідну букву.
(Ю, ю)ркота (Є,є)вгенлюблять тварин.
У хлопчиків є (П,п)ес
(П,п)амір та (П,п)апуга (К,к)еша. А недавно
(А,а)ндрій подарував братам
(Ч,ч)черепаху (Ч,ч)апу.
ІІ варіант
1. Продовжити речення
1. Продовжити речення
Прикметники – це
слова, які виражають ознаки предметів, і відповідають на питання …
а)
хто? що? б) який? яке? яка? в) що робить? що зробить?
2. Вибери рядок слів, які називають предмети.
а)
зібрав, каже, смакувала;
б)
хлопчик, м’яч,
калюжа;
в)
медовий, сонячна, ласкаві.
3.Назви
міст ,сіл , вулиць , річокпишуться з …
а) великоїбукви;
б) малоїбукви;
в)друкованоїбукви.
4. До поданих прикметників добери слова із протилежним значенням.
З р а з о к : гарний –
поганий.
Холодний ― ________________________________.
Високий― __________________________________.
Радісний ― ________________________________.
Холодний ― ________________________________.
Високий― __________________________________.
Радісний ― ________________________________.
5. Спиши текст, добираючи з дужок необхідну букву.
(У,у)країна – наш рідний (К,к)рай.
Найбільша (Р,р)ічка (Д,д)ніпро впадає у (Ч,ч)орне (М,м)оре. На берегах (Д,д)ніпра розкинулось місто
(К,к)иїв.
Немає коментарів:
Дописати коментар