Контрольна робота по темі «Рослини»
1
варіант
1. Які умови потрібні для гарного росту і
розвитку рослини?
а)
Вода, тепло, повітря;
б)
вода, повітря, тепло, світло, поживні речовин;
в)
вода, поживні речовини, сонце,повітря.
2. До істотних ознак дерев належать:
а)
корінь; б) стовбур; в)стебло.
3.Яке
значення кореня в житті рослин:
а) закріплює рослину у грунті і всмоктує
воду з поживними речовинами;
б) проводить воду до всіх органів;
в) у ньому утворюються поживні речовини.
4. З'єднай стрілками, якими органами
розмножуються такі рослини.
Суниця
• • бульбами
Виноград
• • насінням
Картопля
• • цибулинами
Тюльпан
• • живцями
Соняшник
• • вусами
5. Впиши в таблицю назви рослин.
Яблуня,
ялина, дуб, калина, сосна, модрина.
Квіткові
рослини
|
Хвойні
рослини
|
|
|
|
|
|
|
6. Доведи, що калина – це кущ.
Калина
– кущ, тому що
_________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Напиши, чим відрізняються хвойні
рослини від квіткових?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2 варіант
1. Які умови потрібні для гарного росту і
розвитку рослини?
а)
вода, повітря, тепло, світло, поживні речовини;
б)
вода, тепло, повітря;
в)вода,
сонце, поживні речовини.
2.До істотних
ознак трав’янистих рослин належать:
а)
корінь; б) стовбур; в)
трав’янисте стебло.
3.Яке
значення стебла( стовбура) в житті рослин:
а) закріплює рослину у грунті і всмоктує
воду з поживними речовинами;
б) проводить воду до всіх органів;
в) у
ньому утворюються поживні речовини.
4. З'єднай стрілками, якими органами
розмножуються вказані рослини.
Полуниця
• • бульбами
Смородина
• • насінням
Картопля
• • цибулинами
Пролісок
• • живцями
Морква
• • вусами
5. Впиши в таблицю назви рослин.
Груша,
сосна, береза, ялина, малина, модрина.
Квіткові
рослини
|
Хвойні
рослини
|
|
|
|
|
|
|
6. Доведи, що тополя – це дерево.
Тополя
– дерево, тому що
_________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Напиши, чим культурні рослини
відрізняються від дикорослих?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
І варіант
1. До якої групи рослин належать
ромашка, конюшина, полин?
А дерева Б кущі В трав’янисті рослини.
2. Познач рядок, в якому зазначені
назви культурних рослин.
А кукурудза, буряк, квасоля, смородина
Б тополя, черемха, подорожник, волошка
В осот, береза, кульбаба, ожина
3. Чому зелені рослини не можуть
живитися вночі?
А тому, що вночі немає води
Б тому, що вночі немає сонячного світла
В тому, що вночі немає повітря
4. Встанови відповідність
Плющ* * вологолюбива рослина
Кільбаба* * тіньовитривала
рослина
Рогіз * * сонцелюдива рослина
ІІ
варіант
1. До якої групи рослин належать
шипшина, бузок, калина?
А дерева Б кущі В трав’янисті рослини.
2. Познач рядок, в якому зазначені
назви дикорослих рослин.
А кукурудза, буряк, квасоля, смородина
Б тополя, черемха, подорожник, волошка
В пшениця, просо, жито, ячмінь
3. Яка група рослин найпоширеніша на
планеті?
А квіткові
Б хвойні
В водорості
4. Встанови відповідність
Конвалія* *
вологолюбива рослина
картопля* *
тіньовитривала рослина
очерет * * сонцелюдива рослина
5. Встанови відповідність
Дерево
шипшина
Кущ диня
трав’янисті рослина
береза
6. Усе, що оточує рослину і впливає на неї є_________________________________.
7. Запиши, як можна запобігти знищенню хвойних дерев перед Новим роком.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Встанови відповідність
Дерево бузок
Кущ осот
трав’янисті рослина
ялина
6. Квітка у рослини служить для___________________________.
7. Запиши, як людина використовує рослини.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар